مصاحبه آرشیو خبر ها
برای پیروز شدن در فصلی سخت تلاش می کنیم / ویدال در یووه می ماند

برای پیروز شدن در فصلی سخت تلاش می کنیم / ویدال در یووه می ماند

ماکسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس امروز در کنفرانس خبری پیش از اولین بازی رسمی تیمش در سری آ در برابر خبرنگاران قرار گرفت و از شرایط یوونتوس ، آمادگی بازیکنان و اهداف بیانکونری در فصل حساس پیش رو گفـت :

" در ورونا ما 19 نفر به علاوه 3 دروازه بان خواهیم داشت . 22 نفر هستیم و برای انجام بازی فوتبال کافی است. جووینکو و یورنته امروز صبح تمرین خوبی داشتند . اما یورنته 3،4 روز در خانه بود و جووینکو هم دو روز تمرین را از دست داد . پادویین نیز آنفولانزای خفیفی داشت اما امروز تمرین کرد . اما سایر بازیکنان ما مشکلی ندارند و خوب هستند "

" در تیم ما تنها آندره آ پیرلو است که متاسفانه دچار مصدومیت شده و به تیم ما ضربه وارد کرده. او باید استراحت کنند و مطمئنا مدتی از ما دور خواهد بود اما مشکل جدی برای او نیست "

" ما آمادگی زیادی داریم و مهیای ترک تورین برای یک بازی دشوار هستیم. این سخت خواهد بود زیرا کیه وو تغییر کرده و بازیکنان جدیدی را گرفته . همه مسابقات فوتبال دشوار خواهند بود بخصوص اولین آن ها "

" من آرام هستم چرا که امروز تیم بخوبی تمرین کرد و پس از آن ما فردا شروع خواهیم کرد و تلاش می کنیم که این رقابت را بخوبی شروع کنیم "

جایگزینی مارکیزیو بجای پیرلو ؟ آیا برای انتخاب 4 دفاع بجای 3 مدافع برای بازی فردا تصمیم گرفته اید ؟

" مارکیزیو فردا در مقابل دفاع های ما بازی خواهد کرد و جایگزین پیرلو خواهد بود. بعد از آن من هنوز هم باید برای بازی کردن در برابر کیه وو فکر کنم . زیرا باید ببینم که آن ها چگونه بازی خواهند کرد و با توجه به آن من سیستم بازی را انتخاب خواهم کرد "

شرایط ویدال و مصدومیت زانو او ؟

" وضعیت زانوی او خوب است و او در این هفته بخوبی تمرین کرده. این طبیعی است که زانویی که دچار صدمه شده مراقبت شود و ویدال هم فردا از ابتدا در ترکیب خواهد بود و البته مراقبت لازم را خواهد داشت. این تیمی است که پس از 3 فصل کاملا شناخته شده و بسیار متحد است . برای اینکه بارها سوال شده می گویم که ویدال یک بازیکن مهم و اساسی برای ما است و در یوونتوس خواهد ماند "

" همیشه انتظار زیادی برای نخستین بازی وجود دارد ، زیرا که پس از 3 ماه بازی نکردن بار دیگر به میدان خواهید رفت. در حالی که پس از آن هم بازی های زیادی خواهد بود که بسیار مهم هستند و بدون آن ها نمی توان موفق شد "

" صبر کنید ، فردا عصر ساعت 6 (به وقت ایتالیا) با هیجان ، انگیزه و دقت زیاد آغاز خواهیم کرد و این مهم ترین چیز خواهد بود "

نظر شما در مورد گروهتان در لیگ قهرمانان اروپا ؟

" اول از همه باید گفت که این گروهی است که از 4 تیم از هر کشور وجود دارد و اصلا گروه ساده ای نیست اما تلاش و هدف ما اول شدن در این گروه است. حتی فصل پیش هم تصور میشد که یوونتوس در یک گروه آسان قرار دارد اما در مرحله گروهی حذف شد "

" بنابراین ما باید هدفمان را در نظر بگیریم، گروه متعادلی بنظر می رسد . ما تیم مالمو را از نظر بدنی بهتر از خودمان دیدیم و تیم اتلتیکو مادرید که مطمئنا هنوز هم کیفیت فصل گذشته را دارد و المپیاکوس یونان با بسیاری از بازیکنان خارجی که خود را در لیگ قهرمانان فصل قبل به اثبات رساند و بنابراین ما باید آماده رقابت و بازی باشیم با دانستن اینکه شانس خوبی برای صعود داریم اما می تواند از دست هم برود "

" تیم وضعیت فیزیکی خوبی دارد اما آنچه که فردا از همه بیشتر اهمییت دارد وضعیت روحی و روانی بازیکنان است. زیرا فردا دیداری مهم و حساس در زمین حریف خواهیم داشت در اولین بازی "

" مشخص است که دیدار فردا یک بازی پیچیده خواهد بود ، من از زمانی که به این تیم وارد شدم بازیکنانی سخت کوش و خوب را دیدم و مطمئنا در طول ماه گذشته پیشرفت خوبی داشتیم. بازی فردا هرگز راحت نخواهد بود زیرا ما فردا در زمینی بازی خواهیم کرد که نتیجه گرفتن در آن سخت است و آن ها پس از نتیجه بدی که در کوپا ایتالیا گرفته اند برای جبران خواهند آمد و مطمئنا مشکلات و سختی زیادی برای ما ایجاد می کنند "

" ما باید خودمان را برای یک بازی سخت آماده کنیم، بخصوص در این بازی های ابتدایی فصل که لازم است از لحاظ ذهنی بسیار آماده و هوشیار باشیم و در تمام دقابق با تمرکز کار کنیم "

نفرات مورد نظر شما در نقل و انتقالات و بازیکنانی که در روزهای باقیمانده خواهند آمد ؟

" اکنون زمان صحبت در مورد بازار نقل و انتقالت نیست. روز قبل از بازی مهم و اول ما در فصل لزومی برای صحبت در این مورد نیست و ما باید تمرکز و حواسمان به بازی فردا باشد. اما مطمئنا هر مربی بازیکنانی که می خواهد را به مدیر می سپارد و پس از آن به کار خود تمرکز می کند . نکته مهم در مورد یوونتوس این است که بازیکن خاصی از ما جدا نشده و قوی تر هم شده ایم "

حضور در لیگ قهرمانان را یک ماجراجویی می دانید یا یک هدف ؟

" هدف این است که خوب باشیم و بعد از آن نمی دانم که با خوب بودنمان به چه چیزی می توانیم برسیم زیرا باید صبر کنیم و نتیجه تلاش و ارائه خوبی که انتظارش را داریم ببینیم. رقابت لیگ قهرمانان ، تورنومنتی خاص است و بسیار خوب خواهد بود اگر شما خودتان را در انتهای این رقابت ببینید "

" فاصله تیم های ایتالیایی با برخی تیم ها در بازار هر روز واضح تر قابل دیده شدن است . تیم هایی مانند مانند بارسلونا، بایرن، منچستر سیتی، پاریس سن ژرمن ، رئال مادرید هستند که تفاوت ها را در بازار نقل و انتقالات رقم می زنند و معمولا شبیه به سایر تیم ها نیستند "

" اما ما هم تلاش خواهیم کرد و هدف خودمان را داریم و این به این معنا نخواهد بود که یوونتوس و رُم نمی توانند یک لیگ قهرمانان خوب را تجربه کنند "

" بنظرم رُم ، ناپولی و اینتر از رقیبان یوونتوس در این فصل خواهند بود . من از گروهی که با آن کار می کنم بسیار راضی هستم ، تیمی با درک بالا و تلاش زیاد که برای موفقیت تلاش می کنند . برای آنچه که برای ناپولی رُخ داد ناراحتم و فکر می کنم که این تیم چیزی از رقیب خود کم تر نداشت "

" فیورنتینا تیمی است که نسبت به فصل پیش هیاهو کم تری در بازار داشت و بیشتر تلاش برای نگه داشتن کوادرادو بود . تیمی که گومز و روسی را خواهد داشت و ّبا آمادگی آن ها قدرت زیادی دارد. همچنین میلان که نتوانست به لیگ اروپا برود اما گالیانی با انتخاب سرمربی جنگنده و پرتلاش به دنبال 3 رتبه بالای جدول است "

" ما فردا باید خودمان را در زمین اثبات کنیم، نیازی به تعریف و نشان دادن خودمان نداریم اما می خواهیم باز هم قدرتمند ظاهر شویم . در این 3 فصل یوونتوس موفقیت زیادی کسب کرده ، حالا ما برای تکرار آن تلاش می کنیم و چیزی که می مانند افتخارات کسب شده در تاریخ یوونتوس است "

" برای اثبات خودتان در زمین شما را مجبور به کار هستید، انجام دادن آن و تلاش برای اینکه نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم و این تنها چیزی است که بشمار می آید "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: